به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین:مهندس حبیب درگاهی، مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان قزوین از آغاز اجرای طرح ملی «فواد» در این مجموعه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارتقای سطح پاسخگویی، تسهیل در پیگیری شکایات احتمالی و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات هلالاحمر انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه «فواد» بهعنوان مرکز دریافت و رسیدگی آنی به شکایات شهروندان از نحوه ارائه خدمات نظام اداری طراحی شده، افزود: شهروندان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۸، مشکلات، انتقادات یا پیشنهادات خود را مطرح کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ و نتیجه رسیدگی را دریافت کنند.
درگاهی همچنین تأکید کرد: جمعیت هلالاحمر استان قزوین برای اطلاعرسانی این طرح، از ظرفیتهای متنوعی همچون فضای مجازی، نصب بنر، ارسال پیامک و رسانههای رسمیبهره گرفته تا همه مخاطبان از این امکان مهم مطلع شوند.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان قزوین اجرای طرحهایی مانند فواد را گامی مؤثر در جهت شفافسازی، تکریم اربابرجوع و بهبود فرآیندهای پاسخگویی در دستگاههای خدماترسان دانست.